منصور انوری:

نگارش جلد یازدهم رمان جاده جنگ به پایان رسیده است

نویسنده "جاده جنگ" گفت: نگارش جلد یازدهم از رمان "جاده جنگ" رو به اتمام است و پس‌ از آن نگارش جلد دوازدهم که جلد پایانی این رمان است آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ - 13April 2015

نگارش جلد یازدهم رمان جاده جنگ به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، منصور انوری نویسنده دفاع مقدس در ارتباط با نگارش جلد یازدهم از رمان جاده جنگ تصریح کرد: نگارش جلد یازدهم از رمان جاده جنگ رو به اتمام است و پسازآن نگارش جلد دوازدهم که جلد پایانی این رمان است آغاز میشود.

انوری افزود: بنا بود بعد از پایان جلد دهم رمان جاده جنگ، جلدهای جدید با عنوان موقت «گذرگاه» نگارش و منتشر شود اما در حال حاضر در نظر دارم جاده جنگ را در 12 جلد به پایان برسانم و پسازآن نگارش گذرگاه را نیز در 12 جلد مجزا آغاز کنم.

انوری خاطرنشان کرد: جاده جنگ تا پایان جلد دوازدهم احتمالاً تا پایان وقایع 15 خرداد سال 1342 را پوشش میدهد و در گذرگاه مسائل بعد از 15 خرداد مطرح میشود.

انوری از ویرایش مجدد جلد نهم جاده جنگ خبر داد و خاطرنشان کرد: برنامهای نیز برای پویانمایی سردار شهید برونسی در دستور کاردارم و یک کار مستند نیز در این زمینه از حدود یک سال قبل آغازشده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار