پیام ویژه رهبر معظم انقلاب به مردم دنا؛

شهر سی‌سخت و منازل مردم زلزله‌زده دنا با دقت، سرعت و کیفیت ساخته شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن صدور پیامی به مردم زلزله‌زده دنا، خواستار تسریع در احداث منازل مردم در این شهرستان شدند.
کد خبر: ۴۴۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸ - 02March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «حسین روحانی‌نژاد» نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در نشست ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دنا با بیان اینکه حامل پیام و سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم دنا هستم، اظهار داشت: ایشان فرمودند: «سلام مرا به مردم مومن، متدین و پاکدل سی‌سخت برسانید و بدانند که پیگیر امور هستم و از مسئولان خواسته‌ام که در اسرع وقت در خصوص بازسازی منازل مردم زلزله‌زده دنا و کمک‌رسانی به آنها اقدامات لازم را انجام دهند.»

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که «تاکید کنید فضاهایی که آسیب دیده با دقت، سرعت و کیفیت احداث شود که مردم بتوانند در آرامش به سر ببرند.»

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: عملکرد مسئولان در مدت زمان کوتاه و حجم کارهای انجام شده برای رفاه مردم زلزله‌زده دنا مطلوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده تعداد یک هزار و ۲۶۲ واحد باید احداث و دو هزار و ۹۰۰ واحد نیازمند تعمیر است، افزود: با سرعت هر چه تمام‌تر ارزیابی خسارت‌ها انجام شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه هزینه‌های مورد نیاز برای اسکان موقت و معیشت مردم زلزله‌زده نیز پیش‌بینی شده است، گفت: دولت بدون وقفه در نخستین نشست این موارد را مصوب کرد.

روحانی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید خدا را شاکر باشیم که این زلزله تلفات جانی نداشت، عنوان کرد: باید نظارت‌ها بر ساخت و ساز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته بر تعداد ماشین‌آلات افزوده شده و اکیپ‌ها نیز افزایش می‌یابد، ابراز کرد: باید برای دپوی نخاله‌های ساختمانی مکان‌های خاصی پیش‌بینی شود تا چهره شهر زیبایی خود را از دست ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها