از برترین‌های جشنواره ملی «تئاتر سنگر» در همدان تجلیل شد

در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر سنگر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از برگزیده جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر قدردانی شد.
کد خبر: ۴۴۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ - 02March 2021

«امین لطفی‌شهپر» مدیر‌ هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، اظهار داشت: در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر سنگر که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سرتیپ دوم پاسدار « مهدی ظفری»، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، برگزیده جشنواره و جمعی از مدیران، در سالن کنفرانس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد، از برگزیده جشنواره منطقه‌ای تئاتر سنگر قدردانی شد.

مدیر‌ هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان افزود: این جشنواره در مرحله اول به صورت منطقه‌ای با ۲۶ اثر از هنرمندان استان‌های کردستان کرمانشاه ایلام و لرستان به میزبانی همدان برگزار شد که از بین آثار ارسالی دو اثر در بخش در بخش های صحنه ای و خیابانی در جشنواره تئاتر ملی سنگ راه یافت.

«امین لطفی شهپر» ادامه داد: از آثار ارسالی نمایش صحنه ای «گره آخر» به کارگردانی، شیرین حبیبیان تندیس و دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه و جایزه نقدی  و دیپلم افتخار، بهترین بازیگری نقش زن را به خود اختصاص داد.

این مسئول افزود: نمایش صحنه ای «گره آخر» با حمایت فرماندهی نیروی انتظامی ملایر در این جشنواره شرکت داشت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار