استاندار خراسان شمالی مطرح کرد؛

تکریم خانواده شهدا با تکمیل مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی

«محمد علی شجاعی» گفت: با تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی می‌توانیم وظیفه خود را نسبت به تمام خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان انجام دهیم.
کد خبر: ۴۴۵۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 02March 2021

با تکمیل ساخت مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی وظیفه خود را نسبت به خانواده شهدا انجام دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در مراسم آئین افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: با تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی می‌توانیم وظیفه خود را نسبت به تمام خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران استان انجام دهیم.

شجاعی با بیان اینکه جنگ تجسم عاشورای حسینی است، گفت: با افتتاح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یاد و خاطره بزرگ مردان را در تاریخ ثبت می کنیم تا به فراموشی سپرده نشوند.

این مسئول عنوان کرد: تاکنون پروژه های بسیاری در خراسان شمالی افتتاح شده اما اهمیت افتتاح  پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بسیار بالاست زیرا حس  ادای دین به سه هزار شهید و هفت هزار جانباز این استان داریم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه با تلاش های شبانه روزی توانستیم فاز نخست مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را به بهره برداری برسانیم، افزود: امیدواریم هرچه سریعتر مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس استان  به بهره برداری کامل برسد.

شجاعی گفت: تعهدات تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی  سه ساله بود که خواستار اتمام آن تا دوسال آینده هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها