درخشش هنرمند مازندرانی در اولین جشنواره ملی «تئاتر سنگر»

در مراسم اختتامیه مجازی اولین دوره جشنواره ملی «تئاتر سنگر» از «الیاس شمس آبادی» که برای بازی در تئاتر «آن سه نفر» عنوان دوم را کسب کرد، تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۴۴۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ - 02March 2021

درخشش هنرمند مازندرانی در اولین جشنواره ملی «تئاتر سنگر»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در مراسم اختتامیه مجازی اولین دوره جشنواره ملی «تئاتر سنگر» که عصر امروز به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد از «الیاس شمس آبادی» از پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، به عنوان نفر دوم بازیگری در سطح کشور تجلیل بعمل آمد.

«روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری گفت: «الیاس شمس آبادی» برای بازی در نمایش «این سه نفر» موفق به کسب مقام دوم در جشنواره ملی «تئاتر سنگر» شد.

وی افزود: تئاتر «این سه نفر» در مرحله منطقه‌ای در بین آثار هنرمندان استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و قزوین نیز موفق به کسب عنوان نخست شد و به مرحله کشوری راه یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار