معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

تدوین شیوه‌نامه جهت تسهیل در ارائه خدمات بیمه تکمیلی به ایثارگران استان‌ها

عبدالله عباسپور با اشاره به مفاد قرارداد با بیمه دی گفت: علی‌رغم اینکه همه بند‌های این قرارداد به طور شفاف بیان شده، اما پیرو آن شیوه‌نامه‌هایی هم در این زمینه به استان‌ها ارسال شده تا اجرای قرارداد‌های منعقده تسهیل شود.
کد خبر: ۴۴۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ - 02March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، عبدالرضا عباسپور در ابتدای سفر یک روزه به استان کرمانشاه با حضور در گلزار مطهر شهدای گرانقدر این دیار با قرائت فاتحه و نثار گل به مقام والای شهدای کرمانشاه ادای احترام کرد.

وی در ادامه با حضور در نشست شورای مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده توسط مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان اظهار داشت: بار اصلی خدمات رسانی به جامعه ایثارگری بر دوش شما خادمان عزیز شهدا است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: مهم‌ترین اهدافی که معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر‌های استانی خود به دنبال آن هستند، رفع مشکلات احصاء شده در خود استان در طی سفر، دیدار با خادمان شهدا در استان‌ها، پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری و چاره اندیشی به منظور رفع و یا به حداقل رساندن این مشکلات است.

عباسپور با مثبت ارزیابی کردن روند فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: این روند با حضور مهندس اوحدی شتاب خوبی به خود گرفته است، به طوری که امروز در خصوص معوقات، اشتغال، مسکن و درمان توفیقات خوبی نصیب بنیاد شده است و در خصوص خدمات بیمه‌ای نیز باید عنوان کنیم که بیمه دی امروز به روزترین بیمه کشور است.

وی با اشاره به مفاد قرارداد با بیمه دی به عنوان بیمه‌گر تکمیلی درمان ایثارگران گفت: علی‌رغم اینکه همه بند‌های این قرارداد به طور واضح و شفاف بیان شده است، اما پیرو این قرارداد شیوه نامه‌هایی هم در این زمینه به استان‌ها ارسال شده که این شیوه نامه‌ها در راستای تسهیل در اجرای قرارداد‌های منعقده تعریف شده است.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده در حوزه درمان بنیاد، روند برنامه‌های در پیش گرفته این حوزه را بسیار مطلوب و روبه رشد عنوان کرد.

وی با ابراز خرسندی از اجرای طرح پایش سلامت فعال، اظهار داشت: این طرح از جمله برنامه‌های بسیار خوبی است که می‌تواند درمان و سلامت ایثارگران عزیز را در پی داشته باشد و ان‌شاء‌الله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه هم پا به پای همکاران مرکز این تلاش را پیگیری کند.

معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز در این نشست به طرح مسائل و راهکار‌های خود در خصوص مباحث درمانی جامعه ایثارگری پرداختند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه با نمایندگان انجمن پیگیری امور جانبازان استان کرمانشاه دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

عباسپور در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه با حضور در نشست مسئولان بیمه دی و دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه همه اجزا و بخش‌های نظام و کشور موظف به خدمت‌رسانی بهتر به جامعه ایثارگری هستند، افزود: ایثارگران عزیز سرمایه‌های ارزشمند و سند‌های افتخار کشور و نظام هستند و خدمات رسانی به این عزیزان وظیفه همه ارکان کشور است.

وی با بیان اینکه امروز بیمه دی از توان خوبی برخوردار است، لزوم تعامل و همکاری مراکز درمانی استان کرمانشاه با این بیمه را در جهت خدمات‌دهی به ایثارگران عزیز خواستار شد.

عباسپور در پایان انجام برنامه واکسیناسیون جامعه ایثارگری را از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و تأکید کرد: همکاری و تعامل مطلوب مسئولان علوم پزشکی می‌تواند ما را در این مهم یاری کند.

رییس بیمه دی استان کرمانشاه و معاون دانشگاه علوم پزشکی استان نیز ضمن بیان گزارشی از چگونگی خدمات رسانی به ایثارگران استان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

همچنین در دیدار عباسپور و مدیر بیمه دی استان کرمانشاه با رییس بیمارستان بیستون استان زمینه عقد قرارداد این بیمارستان با بیمه دی فراهم شد و ایثارگران پس از این می‌توانند از خدمات این بیمارستان فوق تخصصی خصوصی به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با جانبازان معزز ۷۰ درصد «فوزیه بالاگبری» و «بیژن سلیمانی زنگنه»، دو نفر از جانبازان اعصاب و روان قطع عضو و فرزند شهید «قطره‌ای» دیدار به عمل آورد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار