مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری کمیسیون پزشکی در استان‌های سمنان، فارس، هرمزگان، قم و شهرستان‌های تهران

دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی در استان‌های سمنان، فارس، هرمزگان، قم و شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 03March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر حمیدرضا حبیب‌اللهی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان سمنان اظهار داشت: این کمیسیون در روز‌های هفتم الی نهم اسفند با حضور پنج نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و طی جلسات آن ۳۶۰ نفر از متقاضیان مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استان سمنان نیز در روز ۱۰ اسفند برگزار شد و ۲۰۰ پرونده مربوط به خانواده‌های معظم جانبازان و شهدا در مورد حق پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران درخصوص برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان فارس نیز توضیح داد: این کمیسیون از تاریخ هفتم الی نهم اسفند با حضور پنج نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد که طی این جلسات ۳۶۰ نفر از داوطلبان مورد معاینه قرار گرفتند.

حبیب‌اللهی افزود: همچنین جلسات کمیسیون رسیدگی به پرونده‌های موضوع ماده ۲۲ و ۲۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استان فارس نیز در تاریخ ۱۰ اسفند برگزار شد که در این جلسه ۲۰۰ پرونده مربوط به حق پرستاری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: این کمیسیون در تاریخ هشتم اسفند با حضور هشت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۶۲ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان هرمزگان نیز در تاریخ هفتم اسفند با حضور هفت نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و ۱۵۹ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی، توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

حبیب‌اللهی در پایان گفت: کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازان استان قم نیز در تاریخ چهارم اسفند با حضور شش نفر از متخصصان، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل و ۱۴۳ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصان مربوطه ویزیت شدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار