سردار ذوالقدر خبر داد

برگزاری رزمایش 12 هزار نفری بسیجیان در تهران/ انجام عملیات مقابله با هلی‌برن

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور 12 هزار نفر از بسیجیان گردان‌های واکنش سریع خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ - 13April 2015

برگزاری رزمایش 12 هزار نفری بسیجیان در تهران/ انجام عملیات مقابله با هلی‌برن

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه دفاع همچنان باقی است، در خصوص هدف برگزاری رزمایش الی بیتالمقدس اظهار داشت: این رزمایش بهمنظور ساماندهی، آموزش، افزایش بنیه رزمی، ارتباط مستمر با بسیجیان، بهرهمندی از ظرفیتهای محلی و ملی و تکمیل واحدهای پشتیبانی رزم با حضور بیش از 12 هزار نفر از بسیجیان گردانهای واکنش سریع برگزار میشود.

وی افزود: این رزمایش در دو روز متوالی و از اولین ساعات صبح با فراخوانی و تجمع اقتدار آغاز میشود و تا شب با برگزاری راهپیمایی تاکتیکی شبانه ادامه مییابد.

سردار ذوالقدر افزود: رزمایش در روز جمعه پس از آموزشهای عملی کنترل و عملیاتی و کنترل سازماندهی و توجیه فرماندهان گردان و تیپ با اجرای رزمایش در ساعت 17 به پایان میرسد و نیروهای بسیجی به خانههای خود برمیگردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) خاطرنشان کرد: تمامی جوانب امنیتی با حضور معاونتها و مسئولین مربوطه برای حفظ سلامتی بسیجیان در نظر گرفته شده و سپاه تهران بزرگ با بهکارگیری 52 گردان بیتالمقدس و ارکان 23 گردان امام حسین(ع) در پنج محور در قالب 22 قرارگاه امام هادی(ع) ناحیهای این رزمایش بزرگ را در یک نوبت فراخوانی 24 ساعته و رزمایش 36 ساعته برگزار میکند.

رزمایش الی بیتالمقدس با حضور 12 هزار نفر از بسیجیان گردانهای واکنش سریع بیتالمقدس سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ و با عنوان «حامیان ولایت» 27 و 28 فروردین ماه برگزار میشود.

در این رزمایش که با موضوعیت دفاع موزائیکی، کمین و ضد کمین و عملیات مقابله با هلی برن و در پنج محور: شهید سلیمانی، شهید انارکی، آل محمد(ص) امام حسن(ع) و شهید زیادیان برگزار میشود، 52 گردان از گردانهای واکنش سریع بیتالمقدس نواحی مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسولالله فراخوان و به تمرین برنامههای تاکتیکی میپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها