اختتامیه مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در یاسوج برگزار شد

آیین اختتامیه مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی) در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 03March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مرحله استانی نهمین دوره جایزه ادبی یوسف (داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اسلامی) در کهگیلویه و بویراحمد با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: جایزه ادبی یوسف هر ساله به‌منظور انعکاس و انتقال میراث گران‌سنگ دفاع مقدس و مقاومت اسلامی در محورها و بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری نهمین دوره جایزه ادبی یوسف توسط سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بودیم، افزود: در مجموع، ۱۶ اثر در دبیرخانه استانی این دوره در استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت شد که از این تعداد ۱۲ اثر به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین با نظر هیأت داوران این دوره از جایزه ادبی یوسف، سه اثر به عنوان آثار برگزیده استانی معرفی شد.

آسمند متذکر شد: در مرحله استانی این دوره از جایزه ادبی یوسف، داستان‌های کوتاه «بالاتپه» نوشته «سارا شجاعی»، «گونی سفید با لکه‌های سرخ» نوشته «نجمه آرام‌بن» و «سرباز صفر» نوشته «سیده زهره موسوی‌اصل» به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی بیان داشت: اختتامیه مرحله کشوری جایزه ادبی یوسف روز پنجشنبه ۱۴ اسفند به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار