جانشین فرمانده کل سپاه:

سپاه پاسداران ۲۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان تهران توزیع کرد

دریادار فدوی از توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند استان تهران و تداوم این طرح به‌منظور کمک به زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ - 03March 2021

توزیع ۲۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند در استان تهرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در پنجمین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران که در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: به فضل الهی امروز انقلاب اسلامی در روز‌های اوج عزت و سربلندی قرار دارد و به‌واسطه اقدامات مهم و اثرگذار انجام شده در پنجمین مرحله کمک به همت خیّرین و نیکوکاران ۲۲۰ سری جهیزیه برای زوج‌هایی که ازدواجشان به دلیل نداشتن جهیزیه به تعویق افتاده بود، توزیع شد.

وی در ادامه گفت: ۲۲۰ سری جهیزیه‌ای که امروز از حرم مطهر امام راحل (ره) به دست عروس و داماد‌ها خواهد رسید، توسط مردم و خیرین تهیه‌شده و سپاه تنها مجری آن است و توزیع این کمک‌ها را بر عهده دارد.

سردار فدوی تأکید کرد: توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ابعاد گسترده‌ای از وظایف برای سپاه پاسداران تعریف‌شده و صیانت از امنیت مردم تنها یکی از وظایف سپاه است.

دریادار فدوی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها پیروز شده‌ایم و دشمن را با شکست مواجه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دلدادگان انقلاب در گوشه و کنار جهان در حال پیشرفت هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار