با اقدام به موقع پلیس دره شهر؛

ضارب شهدای مدافع وطن دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با اقدام به موقع پلیس آگاهی استان ایلام، ضارب شهدای مدافع وطن که چند روز گذشته ۲ نفر از ماموران پلیس را به شهادت رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۴۴۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ - 03March 2021

ضارب شهدای مدافع وطن دستگیر شدبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ دلاور القاصی اظهار داشت: در پی شهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر موضوع دستگیری شرور مسلح و فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان «سیدروح‌الله باسره» و سرباز وظیفه «محمدمهدی دیرکوند»، از محل وقوع جرم فرار کرده و در کوه‌های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس آگاهی، پلیس امنیت و انتظامی شهرستان دره‌شهر و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه این شرور مسلح در کوه های صعب العبور شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خدا را شکر همانطور که به مردم قول داده بودیم این شرور مسلح دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ القاصی مهر با هشدار به اراذل و اوباش و اشرار گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن در جامعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها