مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه خبر داد؛

نصب ماکت هواپیمای اف ۴ در یادمان شهدای خلبان در کرمانشاه

سردار «ناصر باباخانی» از نصب ماکت هواپیمای اف ۴ در یادمان شهدای خلبان استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ - 04March 2021

نصب ماكت هواپيماي اف4 در يادمان شهداي خلبان در كرمانشاهسرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه از نصب ماکت هواپیمای اف ۴ در یادمان شهدای خلبان و پیشکسوت دفاع مقدس و طراح عملیات «اچ ۳» (حمله به پایگاه الولید عراق) امیر سرتیپ دوم خلبان «فرج الله برات‌پور» در پارک صدرا شهر کرمانشاه خبر داد.  

‌باباخانی بر ضرورت بیان دستاورد‌های دفاع مقدس و تبیین بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: همه باید پاسدار خون شهدا و ارزش‌های والای الهی و اسلامی باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمانشاه فرهنگ ایثار و شهادت را چراغ هدایت نسل کنونی و آینده دانست و عنوان کرد: شهدا با تاسی از فرهنگ عاشورایی جان خود را تقدیم انقلاب، اسلام و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی کردند.

وی بیان داشت: بنا داریم در این یادمان علاوه بر ماکت این هواپیما، سردیس ۱۷ شهید خلبان نیروی هوایی ارتش در استان کرمانشاه و تندیس امیر خلبان «فرج الله برات‌پور» طراح عملیات «اچ ۳» را نصب کنیم.

این یادمان به همت قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، فرمانداری، شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقس کرمانشاه احداث شده است.

انتهاي پيام/

نظر شما
پربیننده ها