توسط رئیس ستادکل نیروهای مسلح انجام شد؛

اعطای درجه سرلشکری به خانواده شهید «عبدالرسول استوار محمودآبادی»

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید «عبدالرسول استوار محمودآبادی» دیدار و درجه سرلشکری شهید را به خانواده ایشان اعطا کرد.
کد خبر: ۴۴۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 04March 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید «عبدالرسول استوار محمودآبادی» با خانواده این شهید والامقام دیدار و درجه سرلشکری وی که به تصویب رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) رسیده است را به خانواده شهید اعطا کرد.

در این دیدار سرلشکر باقری با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های این شهید عزیز در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید استوار محمودآبادی، همواره در دوران خدمت سرافرازانه خود، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ و درنگ نکرد و حضور مداوم، شبانه‌روزی و مخلصانه وی در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت همواره زبانزد آحاد همرزمان و رزمندگان بود و هرگز از حافظه تاریخی نیروهای مسلح و مدافع ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این شهید عزیز هیچ‌گاه فعالیت‌ها و تلاش‌های خود را بروز نمی‌داد و سعی می‌کرد در گمنامی و بدون ادعا، مأموریت‌های محوله را به نحو احسن به انجام برساند.

وی شهید استوار محمودآبادی را نمونه یک رزمنده وارسته و ولایی دانست و افزود: نقش و تاثیر حضور شهید در دفاع مقدس بسیار برجسته و تأثیرگذار بود و در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در جبهه مقاومت نیز حضوری فداکارانه داشت؛ به‌گونه‌ای که در سراسر جغرافیای جبهه مقاومت در کشورهای عراق و سوریه، نقش این شهید برجسته و نمایان است.

بنابراین گزارش، شهید سرلشکر پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی در تاریخ  ۱۶ آذر ماه سال ۹۹ به فیض شهادت نائل آمد و با توجه به رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های این شهید گرانقدر دفاع مقدس و جبهه مقاومت، با تصویب فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، درجه سرلشکری ایشان اعطا شد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار