نویسنده زنجانی برگزیده جشنواره ادبی «یوسف» شد

نویسنده جوان زنجانی در جشنواره ادبی «یوسف» در بخش داستان برگزیده شد.
کد خبر: ۴۴۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ - 04March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌‍پرس از زنجان، ‌امروز اختتامیه نهمین دوره جشنواره ادبی یوسف به صورت مجازی در مراکز استان‌ها برگزار شد.
 
جشنواره «یوسف» به صورت کشوری و توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود که امسال فراخوان این جشنواره از آذر آغاز و تا 15 بهمن ادامه داشت.
 
پس از پایان مهلت فراخوان، داوری بر روی آثار ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تهران توسط شورای داوری انجام گرفت.
 
امروز نهمین دوره جشنواره ادبی یوسف با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد؛ در بخش داستان معصومه دین‌محمدی هاز استان زنجان، با عنوان داستان «تاریکی تدریجی روز» برگزیده و شایسته تجلیل قرار گرفت.
 
«معصومه دین محمدی» یکی از نویسندگان جوان و با استعداد استان زنجان است که نامش در دوره هشتم جشنواره ادبی «یوسف» با عنوان داستان «تب تنگه» شایسته تقدیر قرار گرفته بود.
 
یکی از اهداف برتر این نوع جشنواره‌ها شناسایی نویسندگان توانمند در کشور است و همواره بر این باوریم که نویسندگان با استعداد استان زنجان می‌توانند در زمینه ادبیات پایداری و نگارش خاطرات پیشکسوتان این استان در دوران هشت سال دفاع مقدس موفق باشند.
 
خوشبختانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌زنجان با بهره‌مندی از فرصت و توجه به این استعداد‌ها توانسته تاکنون بیش از صد عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در بخش‌های مختلف ادبی اعم از تاریخ شفاهی، زندگینامه داستانی، خاطرات، داستان و شعر کودک و نوجوان و... را تولید و توسط نشر صریر «نشر ویژه دفاع مقدس» منتشر کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار