برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی جنوب سیستان و بلوچستان

یادواره شهدای طلبه و روحانی جنوب سیستان و بلوچستان امروز در مصلای فاطمه زهرا (س) ایرانشهر با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 04March 2021

برگزار یادواره شهدای طلبه و روحانی جنوب سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، با ورود شهید گمنام، یادواره شهدای طلبه و روحانی جنوب سیستان و بلوچستان امروز در مصلای فاطمه زهرا (س) ایرانشهر با حضور مسئولان و مردم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «عيسی بزمانی» امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: نشر و انعکاس فرهنگ شهید و شهادت، کشور را در مقابل هر گونه تهدیدی بیمه می‌کند. 
 
وی گفت: امروز ما باید راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و برای مردم انقلابی‌گری را تبیین کنیم و یاد خدا و دفاع از ولایت را با زنده نگه داشتن دین خدا حفظ کنیم.
 
این مسئول عنوان کرد: شهدا در آن زمان وظیفه خود را به خوبی تشخیص دادند و در جنگ شرکت کردند و ما نیز باید بر حسب زمان وظیفه خود را بشناسیم و به آن عمل کنیم.
 
مولوی «عبدالصمد دامنی» امام جمعه مسجد حقانیه اهل‌سنت ایرانشهر هم با اشاره به جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه اسلام گفت: شهدا برای همیشه زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند.
 
پیکر مطهر شهید گمنام امروز پس از حضور در یادواره شهدای روحانی مصلای فاطمه زهرا (س) در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.
 
جنوب سیستان و بلوچستان ١۵ شهید طلبه و روحانی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار