مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

شهید «قهاری» سردار مهاجر بود

سردار «مهدی ظفری» با بیان اینکه شهید«سعید قهاری‌سعید» انسان متفاوتی بود و آدم‌های متفاوت را هم خوب می‌شناخت گفت: شهید قهاری‌سعید به عنوان سردار مهاجر بود.
کد خبر: ۴۴۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ - 04March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان امروز در مراسم یادواره شهید «سعید قهاری سعید» در این استان، اظهار داشت: شهید قهاری در زمان حیاتش متفاوت با تمام دوستانی که با او حشر و نشر داشتند است و از جمله کسانی بود که قبل از شهادت با شهادت زندگی کرد و ویژگی یک شهید را داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از شهید قهاری سعید به عنوان سردار مهاجر یاد کرد و  ادامه داد: وی هیچ وقت زندگی‌اش را طوری تنظیم نکرد که یک جا بماند و همیشه به همراه خانواده در حال جابجایی از یک شهر به دیگر در جهت انجام ماموریت‌‌های محوله بود.

این مسئول تاکید کرد: امروز بعد از گذشت ۱۶ سال از شهادت قهاری، وقتی بین برادران اهل سنت مراجعه کنید و نامی از ایشان ببرید انقدر به این شهید ارادت دارند که فرزندانشان را با شیوه مدیریت شهید قهاری تربیت می‌کنند. 

وی گفت: شهید قهاری سعید جزء اولین کسانی بود که پاسدار شد و از بنیانگذاران سپاه همدان، سپاه نهاوند، قرارگاه نجف و لشکر ۳۱ عاشورا بود.

ظفری افزود: قهاری شهیدی است که خدا او را معرفی می کند، شهیدی که متفاوت بود و آدم های متفاوت را هم می‌شناخت، ارادت خاصی به شهید محسن امیدی داشت و شهید کاظمی در جلسات متعددی که در قرارگاه نجف برگزار می‌شد، برای اندیشه و نظر وی نگاه خاصی داشت و حرف پایانی را نظر ایشان می‌دانست.

وی خاطر‌نشان کرد: در مناطق کردنشین ارتباط گیری با عزیزان کرد خیلی سخت است، اما شهید کاظمی، بروجردی و همین شهید عزیز از موفق‌ترین فرماندهان در ارتباط گیری بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار