مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

اثر «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد

کریمی گفت: اثر مجتبی صفدری با عنوان «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد.
کد خبر: ۴۴۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 04March 2021

اثر «عروسی خوبان» در جشنواره ادبی یوسف شایسته تقدیر شد

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در حاشیه نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت اظهار  داشت: امروز در راستای برنامه‌های ستاد 40 سالگی استان نهمین دوره جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت به طور کشوری برگزار شد که یک اثر از استان مرکزی بین آثار برگزیده قرار گرفت.

وی افزود: ادبیات داستانی یکی از ظرفیت های بسیار خوب برای تبیین فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است چراکه این هنر مخاطب ها و علاقمندان خود را دارد و اگر توجه به این موضوع بیشتر باشد قطعا می توان در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس موثر تر واقع شد.

کریمی گفت: برگزاری نهمین دوره از جشنواره ادبی یوسف با هدف شناسایی علاقمندان و استعداد‌های برتر در حوزه داستان‌نویسی دفاع مقدس و موضوعات انجام شد که خوشبختانه نویسندگان زیادی در سطح استان از این جشنواره استقبال کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه سطح آثار ارسالی به جشنواره در سطح استان هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی قابل قبول بود اما با توجه به وجود استعدادهای فراوان در استان باید در دوره های بعدی استان بیشتر بدرخشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه در سال آینده جشنواره ها و مسابقات محتوایی مناسبی برای تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس پیش بینی و برنامه ریزی شده سعی داریم که با برگزاری کارگاه‌ها و حمایت از تولیدات فاخر، جایگاه ادبیات داستانی دفاع مقدس استان مرکزی را به شرایط مطلوب نزدیک تر کنیم.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در دفاع مقدس عملکرد بسیار چشمگیری داشته،گفت: امروز ما وظیفه داریم این عملکرد درخشان را که سند افتخار استان محسوب می شود به نسل جوان از طریق روش های مختلف معرفی کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: در مراسم امروز اختتامیه آقای مجتبی صفدری با رای هیئت داوران داستان کوتاه ایشان با عنوان عروسی خوبان شایسته تقدیر شد که ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از وی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار