معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس مازندران مطرح کرد؛

کسب عنوان دوم استان مازندران در نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف»

«سید محمد صادقی سنگدهی» گفت: استان مازندران در نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» به لحاظ کمی موفق به کسب عنوان دوم کشوری شد.
کد خبر: ۴۴۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ - 04March 2021

کسب عنوان دوم استان مازندران در نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمد صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس مازندران در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان مازندران با ارسال ۱۸۵ اثر داستان کوتاه از ۵۵ نویسنده دفاع مقدس در این کنگره به لحاظ کمی مقام دوم را کسب کرد، اظهار داشت: در ارزیابی کیفی آثار از بین ۲۰ برگزیده دوره نهم، ۲ برگزیده مازندرانی بودند.

وی با اشاره به اینکه در دوره هشتم «بهروز رستگار»، «ذبیح الله ذبیحی» و «شعبان زلیکانی» به عنوان سه برگزیده امروز مورد تقدیر قرار گرفتند، افزود: در این دوره پس از داوری آثار، تعداد ۸ اثر به مرحله کشوری راه یافت و ۲ اثر از «مژده نادری» و «محمد طالبی» به عنوان برگزیده کشوری امروز تقدیر شدند.

صادقی سنگدهی با اشاره به چاپ ۲۵۰ عنوان کتاب از سوی این اداره‌کل گفت: همچنین در سال ۹۹ تعداد ۵۰ عنوان کتاب به چاپ رسید که در این مراسم به همراه ۱۰ کتاب صوتی رونمایی شد.

وی با اشاره به چاپ ویژه‌نامه کنگره ادبی داستان کوتاه «یوسف» از چاپ ده عنوان کتاب دیگر در حوزه دفاع مقدس تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار