فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هویت ملی و دینی دارند

دریادار خانزادی گفت: امروز جوانان ما در نیرو‌های مسلح آموزه‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و در صحنه عمل به‌طور مداوم آمادگی‌های غرورآفرین را از خود بروز می‌دهند که نشان از هویت ملی و مکتبی امروز نیرو‌های مسلح دارد.
کد خبر: ۴۴۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶ - 29March 2021

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هویت ملی و دینی دارندامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اظهار داشت: آنچه که به‌عنوان حماسه هشت سال دفاع مقدس از آن یاد کرده و به آن می‌بالیم و افتخار می‌کنیم، حاصل رشادت‌هایی بود که فرزندان انقلاب در آن دوران انجام دادند.

وی با بیان اینکه جوانان ارتشی که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن متجاوز جنگیدند، بعضاً دوره‌های آموزش نظامی را در خارج از کشور دیده و یا از مستشاران آموخته بودند، افزود: خوشبختانه امروز نیرو‌های مسلح پرورش‌یافته مکتب انقلاب اسلامی هستند.

دریادار خانزادی افزود: در آن دوران دست ما از دارایی‌هایی که هویت و ماهیت آن در تملک ایران و ایرانی باشد، خالی بود؛ لذا آنچه که سبب می‌شد در آن دوران دست ما در برابر دشمن پر باشد و در برابر تهدیدات آنان حرفی برای گفتن داشته باشیم، رشادت جوانان ایرانی بود.

وی تصریح کرد: امروز جوانان ما در نیرو‌های مسلح آموزه‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و در صحنه عمل به طور مداوم آمادگی‌های غرورآفرین را از خود بروز می دهند که نشان از هویت ملی و مکتبی امروز نیرو‌های مسلح دارد. تنفر و انزجار امروز نیروهای مسلح از نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بر اساس همین هویت انقلابی شکل گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز با تکیه بر سرمایه‌های انسانی پرورش‌یافته در دامان انقلاب اسلامی از گذشته بسیار آماده‌تر و مستحکم‌تر هستیم و با توانایی‌های مادی و معنوی که داریم در صورت بروز تهدید، پاسخ‌های محکم‌تر و قوی‌تری را نسبت به گذشته، به دشمنان این مرز و بوم خواهیم داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار