با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران صورت گرفت؛

غرس نهال به نیت ۸ شهید گمنام تازه تدفین شده در ساری

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران در یادبود شهید «مصطفی نوروزی»،رضایی و پورقاسم و گرامیداشت هشت شهید تازه تدفین شده در پارک شهید زارع شهرستان ساری نهال غرس شد.
کد خبر: ۴۴۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 05March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، در مراسمی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و در یادبود شهید «مصطفی نوروزی»، رضایی و پورقاسم و گرامیداشت هشت شهید تازه تدفین شده در پارک شهید زارع شهرستان ساری نهال غرس شد.

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه استان‌های شمالی باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات اطفا حریق مجهز شوند، گفت: باید علاوه بر تشکر لسانی و دعای خیر در حق نگهبانان و محافظین منابع طبیعی توجه ویژه‌ای نیز به مشکلات آنها داشت.

غرس نهال به نیت ۸ شهید گمنام تازه تدفین شده در ساری

محمدی لائینی با بیان اینکه نگهداشت درخت از کاشت درخت مهم‌تر است، افزود: همانگونه که خداوند در قرآن فرموده باید سرمایه‌ها را به کسانی سپرد که دارای رشد فکری لازم باشند تا سرمایه‌ها را حیف و میل و ضایع نکنند.

وی ادامه داد: در مورد منابع طبیعی این سرمایه عظیم خدادادی که خداوند به ما عطا فرموده نیز باید ببینیم نسبت به سال‌های قبل بهتر نگهداشته شدند یا نه، رشد دادیم یا آسیب‌های فراوانی به آن وارد کردیم.

غرس نهال به نیت ۸ شهید گمنام تازه تدفین شده در ساری

امام جمعه ساری ادامه داد: نگهداشت این سرمایه، ابزار می‌خواهد فقط شعار نباید باشد، جایی درخت کاشته می‌شود ولی هنوز اولّیات و اسباب اطفا حریق را نداریم!

محمدی لائینی گفت: استان‌های شمالی بروزترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات اطفای حریق اعم از زمینی و هوایی و همچنین بالاترین سطح آموزش‌های مهارتی و آموزشی را باید در اختیار داشته باشند.

غرس نهال به نیت ۸ شهید گمنام تازه تدفین شده در ساری

وی افزود: این درختان امروز به یاد تازه‌ترین شهدایی که بر استان ما وارد شدند یعنی شهید مصطفی نوروزی و ۸ شهید تازه تفحص شده و همچنین به یاد شهیدان رضایی و شهید پورقاسم که سالگرد شهادتشان را جدیدا پشت سر گذاشتیم غرس شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار