طی پیامی؛

فرمانده نیروی هوایی ارتش درگذشت پدر شهید مدافع حرم «معز غلامی» را تسلیت گفت

امیر سرتیپ نصیرزاده در پی درگذشت «علی اکبر معز غلامی» از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدر شهید مدافع حرم حسین معز غلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۴۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ - 05March 2021

پیام تسلیت فرمانده نیروی هوایی ارتش بمناسبت در گذشت پدر شهید مدافع حرم معز غلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در پی درگذشت علی اکبر معز غلامی از پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پدر شهید مدافع حرم حسین معز غلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

دریافت خبر درگذشت مداح و خادم اهل بیت علیهم السلام جناب آقای علی اکبر معز غلامی در آستانه سالگرد شهادت فرزند دلیرش تالمی عمیق را رقم زد.

اشتیاق وصال فرزندی که با نشان شهادت در جبهه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم در اعلی علیین همنشین سالار شهیدان شده بود، سرهنگ علی اکبر معزغلامی را پس از عمری زندگی آبرومند و شرافتمندانه، در نیمه ماه رجب، راهی سفر به دیار باقی کرد.

بی تردید شهید مدافع حرم حسین معز غلامی در استقبالی نورانی، روح پدر را که با ریه‌ای آسیب دیده از جراحات شیمیایی در دوران دفاع مقدس، به او الفبای الفت و ارادت به اهل بیت علیهم السلام و مداحی آل الله را آموخته بود در آغوش خواهد کشید.

درگذشت آن همرزم ولایت مدار را به خانواده‌ی شریف و دیگر منسوبان ایشان تسلیت گفته و ضمن طلب صبر برای بازماندگان، غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

بنابر این گزارش، شهید مدافع حرم حسین معز غلامی در چهارم فروردین ماه ۱۳۹۶ در استان حماه سوریه به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار