امام جمعه کنگان؛

آمریکا بداند تاریخ مصرف زورگویی او در منطقه تمام شده است

حجت‌الاسلام «محمود محمودی» گفت: آمریکا بداند تاریخ مصرف زورگویی او در منطقه تمام شده و موشک‌ها و پهبادهای مقاومت آماده اند تا با فرمانی منافع آمریکا در منطقه از جمله تلاویو را با خاک یکسان کنند.
کد خبر: ۴۴۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ - 05March 2021

آمریکا بداند تاریخ مصرف زورگویی او در منطقه تمام شده است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه کنگان در اجتماع نمازگزاران این شهر با گرامی داشت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: افرادی زمین‌های کوهپایه و غیرقابل کشت که بیش از صد سال خبری از کشاورزی در آن نبوده را تصرف و حتی ثبت می‌کنند و بعد با قیمت گران می‌فروشند.

وی گفت: منابع طبیعی جلوی تملک غیرقانونی و تصرف عدوانی عده ای سودجو را در کنگان بگیرد.

وی بیان کرد: از سویی دیگر هم گاهی زمین‌هایی که صاحب سند و بسیاری از مردم شهادت به مالکیت مالک می‌دهند و دارای مدارک و اسناد قانونی است از سوی برخی دستگاه‌ها تصرف و بعضی نیز سند را به نام دستگاه مربوطه  می‌کنند که هر دو بایستی به صورت قانونی بررسی و عادلانه حکم شود.

محمودی با تاکید بر ضرورت توسعه درختکاری، بیابان زدایی و پرهیز از درخت زدایی گفت: پیشنهاد می شود به مناسبت هفته درختکاری دستگاه‌های اجرایی و دوست داران محیط و طبیعت به تعداد شهدای شهرستان و شهدای گمنام مدفون در این منطقه درخت نخل که نماد مقاومت است را در سطح شهرها و روستاها بکارند.

وی راه اندازی شرکت پتروپالایش کنگان را افتخاری برای منطقه و کشور عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود این شرکت منشا خیری در حوزه اشتغال و مسئولیت‌های اجتماعی برای شهر، شهرستان و استان باشد.

محمودی با اشاره به حمله هوایی آمریکا به عراق و سوریه با دستور رئیس جمهور این کشور با اشاره به این اقدام عجولانه و شتابزده آمریکاییها گفت: این حمله‌های کور راه بجایی نخواهد برد و تاثیری راهبردی در معادلات منطقه غرب آسیا و محور مقاومت نخواهد داشت.

وی افزود: آمریکا بداند تاریخ مصرف زورگویی او در منطقه تمام شده و موشک‌ها و پهبادهای مقاومت آماده اند تا با فرمانی منافع آمریکا در منطقه از جمله تلاویو را با خاک یکسان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار