امام جمعه کوهدشت مطرح کرد؛

لشکرکشی دشمنان در فضای مجازی برای دروغ‌پراکنی

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی با اشاره به لشکرکشی دشمنان در فضای مجازی برای دروغ‌پراکنی، گفت: بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حمله اخیر خود به منطقه بو کمال سوریه اهداف زیادی در سر داشت که با هوشیاری محور مقاومت به اهداف خود نرسید.
کد خبر: ۴۴۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶ - 05March 2021

لشکرکشی دشمنان در فضای مجازی برای دروغ‌پراکنیبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: گوش دادن و قرائت قرآن هرکدام دارای اهمیت خاصی است، بایستی همواره انسان به انجام آن اهتمام داشته و بینش قرآنی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه عالم سرشار از حقایق است و نباید غافل باشیم، افزود: پیامبر اکرم (ص) بهترین انسان‌ها از ابتدا تا انتهای خلقت بوده و احترام خانه کعبه به برکت وجود ایشان است، ما مدیون پیامبر (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هستیم.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به عزت و حکیم بودن خداوند متعال، عنوان کرد: تمام این هستی به برکت انسان کامل، روزی می‌خورد، دین باید برای خداوند متعال باشد، دینی که انسان را به خدا نزدیک نکند فایده ندارد و به‌مثابه دین بنی‌امیه و جنایتکاران امروز همچون آمریکا، اسرائیل و عربستان است.

 وی با اشاره به اینکه قرآن معجزه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است، تصریح کرد: این کتاب الهی آخرین نسخه شفابخش است، پیامبر اکرم (ص) با وحی، چیزی را به انسان می‌دهد که نه باعقل و نه با علم نمی‌شود آن رسید.

طهماسبی گفت: پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان مربی انسان‌ها با وحی الهی برنامه صحیحی که دین و دنیای مردم را تأمین می‌کند را به جهان ارائه داد.

امام‌جمعه کوهدشت بیان کرد: وحی مسیر اخلاق درست، مروت، زندگی نورانی، در پی عدالت بودن، تربیت صحیح و… را به‌وسیله پیامبر اکرم (ص) به انسان‌ها نمایان کرد.

 وی با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای مجلس خبرگان، گفت: عید مبعث پیامبر اکرم (ص) بی‌شک بزرگ‌ترین روز تاریخ بشر بوده و به لحاظ مأموریت الهی و وجود پیامبر اکرم (ص) دارای اهمیت است.

 طهماسبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در طراحی الگوی نهادینه‌سازی مفاهیم ارزشی و عملی، یادآور شد: امام خمینی (ره) با توکل، مقاومت، اخلاص و نترسیدن از استکبار و… پیروزی انقلاب اسلامی را محقق کرد، بایستی این خط را باقوت ادامه داده و بازگو کنیم.

 امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به لشکرکشی دشمنان در فضای مجازی برای دروغ‌پراکنی، گفت: بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در حمله اخیر خود به منطقه بو کمال سوریه اهداف زیادی در سر داشت که با هوشیاری محور مقاومت به اهداف خود نرسید.

 وی با اشاره به‌ضرورت رسیدگی و حضور مسئولان در بین مردم، گفت: بایستی بر قیمت‌های بازار توسط ادارات ذی‌ربط، نظارتی هوشمندانه و جدی صورت گیرد و با متخلفین در این راستا برخورد شود.

 طهماسبی با انتقاد از حمله برخی افراد به رئیس منابع طبیعی شهرستان، بیان کرد: نباید مطالبات مردمی به خشونت کشیده شود، بایستی مردم از مسیر درست مطالبه خود را بازگو کنند.

 امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به‌ضرورت تداوم انفاق و حمایت از محرومان جامعه توسط افراد صاحب ثروت، گفت: سیاسی بازی و باندبازی برای شهرستان کوهدشت سم بوده و این برگرفته از مشکل فرهنگی است که باید درست شود و تا جایی که می‌توانیم توان خود را برای خدمت به مردم معطوف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار