برگزیدگان نهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در یزد تجلیل شدند

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد خبر داد: همزمان با برگزاری اختتامیه کشوری از برگزیدگان نهمین دوره جایزه ادبی داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۴۴۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ - 06March 2021

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: در مراسم آئین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی داستان‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت «یوسف» که پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۹ به میزبانی استان مازندران و به صورت برخط در سراسر کشور برگزار شد از برگزیدگان استان یزد در این جشنواره تجلیل شد.

وی با بیان اینکه چهار نفر برگزیده این جشنواره بودند ادامه داد: برگزیدگان استانی «سمانه سلطانی»، «امین دخت امینیان»، «مریم طباطبایی» و «رحیم میرعظیم» بودند که توسط سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد از آن‌ها تجلیل شد.

حجت افزود: از «طوبی زارع»، «حمیدرضا قاسمی ندوشن»، «محمد بلوچی» و «محمدصالح قدیری» نیز تقدیر به عمل آمد.  

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد بیان کرد: «مریم طباطبایی» برگزیده کشوری بود و جز ۲۰ برگزیده جایزه ادبی یوسف در کشور که از طرف تهران لوح تقدیر به وی اهدا شد.

وی یادآور شد: این مراسم با قرائت پیام سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور توسط «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقدس آغاز شد و از ۴۳ برگزیده دو دوره به صورت مجازی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار