مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان شهادت جانباز «غلامعلی مثبت‌شاهجوئی» را تسلیت گفت

سرهنگ «محمدحسن سلامی» با صدور پیامی شهادت سردار رشید اسلام جانباز 70 درصد حاج «غلامعلی مثبت شاهجوئی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ - 06March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در پیامی آسمانی شدن جانباز 70 درصد شهید حاج «غلامعلی مثبت شاهجویی» را تسلیت گفت.

در  این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً

دلاوری بزرگ، رزمنده‌ای بی‌بدیل، پاسداری گمنام و مردی درد آشنا با قلبی رئوف و مهربان که سال‌ها در خط مقدم نبرد با دشمنان بعثی نقشی تعیین کننده داشت و بارها تا مرز شهادت جراحاتی سنگین برداشت و از آن پس نیز در پاسداشت ارزش های دفاع مقدس لحظه ای درنگ نکرد و امروز به خیل یاران شهیدش پیوست و به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

 خبر شهادت حاج «غلامعلی مثبت شاهجویی»، جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس که پس از سال ها استقامت و تحمل مشقت در مسیر پرافتخار جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست، بار دیگر فضای استان را به عطر شهادت آکنده کرد.

 شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند، مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

اینجانب با نهایت تاسف و تالم شهادت جانگداز مجاهد آسمانی، جانباز سرافراز حاج «غلامعلی مثبت شاهجویی» را به آحاد مردم قدرشناس استان و به ویژه رزمندگان و همرزمانش و به خصوص خانواده سخت کوش و داغدارش تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن شهید شاهد و صبر و شکیبایی را برای خانواده محترمش خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار