مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مکتب دفاع مقدس تعطیلی ندارد

سردار یوسفی با بیان اینکه مکتب دفاع مقدس تعطیلی ندارد، گفت: نباید در خصوص برنامه‌های تولیدی حوزه دفاع مقدس فقط به مناسبت‌ها بسنده کرد، بلکه باید از سال آینده وارد گام دوم حوزه دفاع مقدس شویم.
کد خبر: ۴۴۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 06March 2021

بعد از چهل سالگی باید وارد گام دوم حوزه دفاع مقدس شویم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه بررسی عملکرد ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: نباید در خصوص برنامه‌های تولیدی حوزه دفاع مقدس فقط به مناسبت‌ها بسنده کرد، بلکه باید از سال آینده وارد گام دوم حوزه دفاع مقدس شویم.

وی افزود: انتظار از نهادهای استان خوزستان به واسطه اینکه پایتخت دفاع مقدس محسوب می‌شود، این است که بیشترین فعالیت را در تولید و انتشار حوزه دفاع مقدس داشته باشند و البته امسال شاهد فعالیت‌های چشمگیری در خصوص ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار یوسفی گفت: متاسفانه بحران کرونا در سراسر کشور و به خصوص در استان خوزستان شرایطی را پیش آورد که باعث شد خیلی از برنامه‌ها، تجمعات و مراسم مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس با خلل مواجه شوند، ولی ورود به بستر مجازی تا حدود زیادی باعث جبران و تولید محتوا در این حوزه شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد؛ مکتب دفاع مقدس تعطیلی ندارد و وابسته به هیچ حزب و نهاد و گرایش و دولتی نیست، بلکه یک رودخانه جاری است که باید در رگ نسل‌های بعدی جریان داشته باشد.

سردار یوسفی متذکر شد: مهمترین دستاورد امسال این بود که از فرهنگ دوران دفاع مقدس بهره بردیم و تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها