مسئول هیئت فاطمیون بردسکن خبر داد؛

اجرای طرح «پدران و مادران آسمانی» در بردسکن

فریدون مُزینی از اجرای طرح «پدران و مادران آسمانی» با هدف تجلیل از پدران و مادران شهدا همزمان با ۲۲ اسفند، سالروز بزرگداشت شهدا در شهرستان بردسکن خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶ - 06March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، «فریدون مُزینی» مسئول هیئت فاطمیون شهرستان بردسکن در نشست اعضای کمیته‌های دوازده‌گانه راهبران گام دوم انقلاب که به میزبانی هیئت فاطمیون این شهرستان برگزار شده بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران اظهارداشت: شهدا به تأسی از امام حسین (ع) درس فداکاری و ازخودگذشتگی و شجاعت را به ما آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، گوش‌به‌فرمان ولی‌فقیه زمان جان‌فشانی کردند و حماسه جاودانه آفریدند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، گفت: امروز کمترین وظیفه ما در قبال شهدا حفظ ارزش‌های انقلاب و ادامه راه آنان است ولذا تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت ازجمله اهدافی است که در روز ۲۲ اسفند باید به آن پرداخته شود.

مسئول هیئت فاطمیون شهرستان بردسکن بابیان اینکه هدف از بزرگداشت روز شهدا، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ جهاد و شهادت از نسل اول به نسل چهارم انقلاب و جامعه جوانان به‌عنوان سرلوحه برنامه‌ریزی‌ها قرارگرفته است چراکه رهبر معظم انقلاب جوانان را محور نظام آینده اسلامی و محقق کننده اهداف و آرمان‌ها می‌دانند.

وی ضمن تأکید بر لزوم پایبندی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد: در جریان هماهنگی با سپاه شهرستان بردسکن و به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و قرارگاه فرهنگی سپاه سردار دل‌ها، روز ۲۲ اسفند مزار شهدای این شهرستان با مشارکت و حضور مردم شریف ولایتمدار و نیز خانواده‌های معظم شهدا، گلباران شده و در قالب برنامه «پدران و مادران آسمانی»، از پدران و مادران شهدا تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها