معرفی کتاب؛

«مهمان شام»

کتاب «مهمان شام» روایتی مستند و نمایشی از زندگی‌نامه و خاطرات شهید مدافع حرم «سید میلاد مصطفوی» است که توسط «رضا عنبری معروف» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۴۴۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ - 07March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، کتاب صوتی «مهمان شام» روایتی مستند و نمایشی از زندگی‌نامه و خاطرات شهید مدافع حرم «سیدمیلاد مصطفوی» است که توسط «رضا عنبری معروف» نوشته شده و «علی عظیمی» و «سینا آبگون» آن را روایت کرده‌اند و در هر بخش از شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی شهید پرده‌برداری می‌شود.

«مهمان شام» کار مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس، صدا و سیمای مرکز و بنیاد شهید همدان در 15 قطعه 412 دقیقه در سال 1399 به مرحله پخش رسیده است.

«شب قدر»، «سفر به مشهد»، «هدایت‌گری»، «توسلات»، «کاروان آشتی»، «سرباز بی‌نماز»، «بی‌قرار رفتن»، «توسّل» و «بازگشت» برخی از داستان‌های این کتاب است.

این داستان‌ها از زبان نزدیکان و آشنایان شهید روایت شده و در آنها سیمای واقعی شهید «مصطفوی» به‌خوبی برای مخاطبان، به‌ویژه نسل جوان نمایان می‌شود.

قطعه‌ای از کتاب:

در اردوگاه ما مسئول پخش غذا بودیم، یک روز مسئولان چند ساعت قبل از پخش غذا آمار را زیادتر کرده بودند ما همه نگران شدیم که غذا کم بیاید و جلوی زائران شهدا شرمنده بشویم. وقتی جریان را به سید میلاد گفتیم سید آمد و پرچم سیدالشهدا را روی دیگ غذا کشید و گفت هر کداممان نذر یک شهید را کنیم و توسل به حضرت زهرا (س) پیدا بکنیم و بعد یا علی گفتیم، مشغول پخش غذا شدیم، برای ما خیلی عجیب بود که غذا کم نیامد، بلکه اضافی هم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار