به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا صورت گرفت؛

نواخته شدن زنگ «ایثار و شهادت» در مدرسه شاهد ساری

همزمان با آغاز هفته بزرگداشت شهدا در مراسمی با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا زنگ ایثار و شهادت امروز در مدرسه شاهد متوسطه اول شهرستان ساری به صدا درآمد.
کد خبر: ۴۴۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴ - 06March 2021

نواخته شدن زنگ «ایثار و شهادت» در مدرسه شاهد ساریبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با آغاز هفته بزرگداشت شهدا در مراسمی با حضور مسئولین و خانواده‌های شهدا زنگ ایثار و شهادت امروز در مدرسه شاهد متوسطه اول شهرستان ساری برگزار شد.

«نصرالله نصراللهی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن قرائت پیام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران به تبیین اهمیت تحصیل و مدارج علمی با لحاظ شرایط خاص جامعه و اقدامات خوب مدارس شاهد برای کلیه دانش آموزان پرداخت و اظهار داشت: امروز وظیفه ما از گذشته بیشتر بوده و ما همه بایستی در مسیر راه شهداء و ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و با کسب علم و معرفت به جامعه خود خدمت کنیم.

«علی زیبافر» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساری نیز با بیان اینکه بنیاد شهید ساری برنامه‌های متنوعی را در این هفته اجرا می‌کند، گفت: تعویض پرچم‌های گلزار شهداء، عطرافشانی گلزار شهداء، اجرای مراسم زنگ ایثار، افتتاح گلزار شهدای لیمون و اجرای پایش سلامت ایثارگران از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار