فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان و مخلان امنیت در مرز‌های آبی کشور

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانان قاطعانه با قاچاقچیان و مخلان امنیت در مرز‌های آبی کشور برخورد می‌کنند، گفت: مرزبانان مجاهدانی هستند که برای حراست از کشور شب و روز نمی‌شناسند و جان خود را برای امنیت مردم عزیز ایران اسلامی فدا می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ - 06March 2021

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان و مخلان امنیت در مرز‌های آبی کشوربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا  در بازدید از یگان‌های مرزی پایگاه دریابانی کیش در جمع خبرنگاران با اشاره به مأموریت‌های دریابانان مرزبانی ناجا، اظهار داشت: دریابانان مرزبانی با تهدید‌ها و تجاوز‌های مرزی به‌صورت مستمر در آب‌های انحصاری و سرزمینی مقابله و در عمق آب‌های خلیج همیشه فارس حریم مرز‌ها را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر دریابان جزیره کیش افزود: دریابانان با اقدامات مفید و مؤثری که انجام داده‌اند، امروزه امنیت پایدار و توسعه‌یافته‌ای را به فضل الهی برای مردم عزیز در این خطه مهم و استراتژیک کشورمان به ارمغان آوردند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: مرز‌های دریایی و آبی کشور شامل دریای خزر، خلیج همیشه فارس و دریای عمان می‌شود که حراست و نگهبانی از این دریا‌ها و سواحل بر عهده مرزبانان نیروی انتظامی است؛ مرزداری جزء کار‌های سخت پلیسی است که همکاران بنده در دریابانی، این اقدام خداپسندانه را که دفاع از مرز‌های اسلام محسوب می‌شود، انجام می‌دهند.

سردار گودرزی اظهار داشت: مرزبانان مجاهدانی هستند که برای حراست از کشور شب و روز نمی‌شناسند و جان خود را برای امنیت مردم عزیز ایران اسلامی فدا می‌کنند.

وی با اشاره به تجهیزات پیشرفته دریابانان برای حراست از امنیت مرزی کشور گفت: یگان‌های دریابانی و مرزبانی کشور با استفاده از شناور‌های بسیار پرسرعت در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران با قاچاقچیان و افرادی که به نحوی سعی در برهم زدن امنیت حریم مرزی کشور دارند، برخورد می‌کنند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: بحمدالله دریابانان مرزبانی ناجا در آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران به‌صورت شبانه‌روزی حضور دارند و امنیتی پایدار و بی‌نظیر را برقرار کرده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار