اخبار نبرد مارب؛

پیشروی نیروهای انصارالله در جبهه «کساره»/ ۳۲ نفر از نیروهای «هادی» کشته شدند

منابع یمنی از ادامه درگیری‌های سنگین میان نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیرو‌های وابسته به دولت دست‌نشانده سعودی خبر دادند.
کد خبر: ۴۴۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ - 06March 2021

پیشروی نیروهای انصارالله یمن در جبهه «کساره»/۳۲ نفر از نیروهای «هادی» کشته شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع یمنی از ادامه درگیری‌های سنگین میان نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با نیروهای وابسته به دولت دست‌نشانده سعودی خبر دادند.

منابع نظامی اعلام کردند که این درگیری‌ها در شش جبهه جریان دارد و نیروهای جنبش انصارالله موفق شده‌اند در جبهه «کساره» در شمال غربی شهر مأرب پیشروی کنند.

این منابع تصریح کردند که ۳۲ نفر از نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن و قبایلی که در کنار آن‌ها می‌جنگند، کشته و ده‌ها نفر از آن‌ها زخمی شدند.

پیشتر منابع نظامی در صنعا گزارش دادند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از انجام یک عملیات گسترده و درگیری با نیروهای وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی و دولت مستعفی و فراری یمن در پشت روستای «الزور» توانستند با آزادسازی روستای «الروضه» در منطقه مرکزی «جبل البلق»، علاوه بر مناطق کوهستانی به ساحل جنوبی و جنوب شرقی دریاچه سد مارب دست یابند.

بر اساس این گزارش، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی دو روز گذشته توانستند پس از تحمیل خسارات سنگین به نیروهای متجاوز سعودی علاوه بر سیطره بر سلسله ارتفاعات «الجبلیه»، دامنه کنترل خود را بر سد مأرب از سمت ضلع شمالی گسترش دهند.

گزارش شده است که طی ساعات گذشته، جنگنده‌های ائتلاف سعودی چندین بار با انجام حملات وحشیانه، منطقه «الکساره» در استان مارب یمن را بمباران کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار