با حضور در ورزشگاه دو هزار نفری انجام شد

برگزاری جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه‌های صبر و مقاومت در قم

جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور بانوان بسیجی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹ - 14April 2015

برگزاری جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه‌های صبر و مقاومت در قم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوههای صبر و مقاومت پیش از ظهر امروز در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد و بانوان برگزیده در زمینههای مختلف مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که با همکاری نهادهای استانی و با گرامیداشت یاد و خاطره 7 هزار بانوی شهیده در کشور و 129 بانوی شهیده استان قم برگزار شد، عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، حافظی جانشین فرمانده سپاه استان و حجت الاسلام ماندگاری رئیس هیئت امناء موسسه روایت سیره شهدا در سخنانی به تکریم مقام والای شهدای زن و خانوادههای شهدا پرداخت و جایگاه معنوی و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی برای تمام زنان به ویژه جوانان دانستند.

اجرای حرکات نمایشی و رزمی کاراته و ووشو توسط بانوان ورزشکار و همچنین تجلیل از خانواده معظم دو شهید ورزشکار شهیدان عرب خراسانی و امجدی، از بخش های این مراسم بود که با حضور بانوان قمی و دانش آموزان دختر مدارس قم همراه بود.

همچنین ثریا پارس لاری بانوی مدال آور ورزش قم در بخش پیوند اعضا و خدیجه رضایی و ورزشکار رشته ووشو و دارنده مدال جهانی از مسابقات رزمی نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

احمد حسینی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار