سوریه تحریم‌های آمریکا و روسیه را به شدت محکوم کرد

سوریه ضمن محکوم کردن تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه سوریه گفت که تلاش‌های مستمر غرب برای تحمیل سیاست‌هایش بر سایر کشورها محکوم به شکست است و فقط منجر به تشدید تنش می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ - 06March 2021

سوریه تحریم‌های آمریکا و روسیه را به شدت محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سوریه تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه روسیه را به شدت محکوم کرد و بر همبستگی با روسیه در برابر استکبار و رویکرد سلطه گرایانه حاکم بر سیاست و ابزارهای آمریکا تاکید کرد.

یک مقام رسمی در وزارت خارجه سوریه در اظهاراتی به خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گفت: جمهوری عربی سوریه، اقدامات قهری غیرقانونی ایالات متحده و اتحادیه اروپا علیه روسیه را که در اصل با قوانین بین المللی مغایرت دارد و نقض آشکار امور داخلی روسیه است، محکوم می‌کند.

این منبع افزود: سوریه بار دیگر تأکید می‌کند که فشارهای غرب از طریق این اقدامات و تلاش‌های مستمر آن برای تحمیل سیاست‌هایش بر سایر کشورها محکوم به شکست است و فقط منجر به تشدید تنش و جو بی ثباتی در عرصه بین المللی می‌شود.

این مقام وزارت خارجه سوریه گفت: سوریه که مردم آن در نتیجه اقدامات یک جانبه غیرقانونی از تروریسم اقتصادی رنج می‌برند، مجددا بر همبستگی کامل خود با کشور روسیه به عنوان دوست در برابر استکبار و رویکرد هژمونیک حاکم بر سیاست و ابزارهای آمریکا تاکید می‌کند و همچنین خواستار لغو فوری این اقدامات غیرقانونی و احیای قوانین بین المللی به منظور حفظ صلح و ثبات است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها