غرس ۱۵۷ اصله نهال به یاد شهدای شهرستان بینالود

به مناسبت روز درختکاری ۱۵۷ اصله نهال مثمر به یاد شهدای طرقبه و شاندیز همزمان با سراسر کشور در قالب طرح نهال ایثار با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جمعی از مسئولان شهرستان بینالود در محوطه هتل ثامن غرس شد.
کد خبر: ۴۴۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 06March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین معصومی در مراسم غرس ۱۵۷ اصله نهال مثمر در هتل ثامن (ع) که به یاد شهدای شهرستان بینالود برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به احادیث ائمه اطهار در مورد اهمیت درختکاری اظهار داشت: از بزرگی پرسیدند، اگر یک روز فرصت پیدا کنی چه خواهد کرد، پاسخ داد درختی خواهم کاشت که به وسیله‌ی آن انسان‌ها از آن بهره‌مند شوند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی در ادامه به طرح به یاد هر شهید، یک درخت اشاره کرد و افزود: ارزش‌گذاری درختکاری در سراسر استان خراسان رضوی این است که درختان بنام شهدا نام‌گذاری شوند و در همین راستا ۱۵۷ نهال مُثمر بنام شهیدان شهرستان بینالود و یک درخت هم به نام سردار بزرگ دل‌ها، سردار سلیمانی کاشته شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در ادامه با بیان این نکته که درخت به انسان‌ها حیات و زندگی می‌بخشد، ادامه داد: باید به تمام کسانی‌ که در راستای کاشت درخت گام برمی‌دارند و مطابق با فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص درختکاری عمل می‌کنند دست مریزاد گفت. 

در پایان این مراسم، ۱۵۷ اصله نهال مثمر به یاد شهدای طرقبه و شاندیز همزمان با سراسر کشور  در قالب طرح نهال ایثار با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان بینالود در محوطه هتل ثامن غرس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار