مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

مادران فرزندانی حامی ولایت و مدافع ارزش‌های اسلامی تربیت کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: مادران تلاش کنند فرزندانی حامی ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی تربیت نموده و تحویل جامعه دهند.
کد خبر: ۴۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ - 14April 2015

مادران فرزندانی حامی ولایت و مدافع ارزش‌های اسلامی تربیت کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حسن عابدی در جشنواره فرهنگ فاطمی و اسوه های صبر و مقاومت که روز گذشته در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) اظهار کرد: روز مادر و روز زن، روز مبارکی است که میتوان از این فرصت استفاده کرد تا بتوانیم با گوشه ای از ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) آشنا شویم.

وی افزود: از فضائل و اخلاق حضرت فاطمه (س) افرادی میتوانند بهرهمند شوند که دارای جایگاه والایی نزد خداوند باشند و خداوند در پاسخ به دشمنان و بدخواهان اسلام سوره مبارکه کوثر را نازل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه تمام ائمه اطهار (ع) از نسل حضرت فاطمه (س) هستند و شهادتطلبی و ایثار در دل فرزندان این بانوی کرامت نهادینه شده بود، گفت: به طوری که امام حسین (ع) روحیه شهادت طلبی خود را از حضرت فاطمه (س) به ارث بردهاند.

عابدی تصریح کرد: از صدر اسلام فرزندان حضرت فاطمه (س) حامی ولایت بودهاند و از ولایت و امامت دفاع میکردند.

وی با اشاره به اینکه باید الگوی تمام مادران و زنان جامعه ما حضرت فاطمه (س) باشند، گفت: مادران باید فرزندانی را تربیت کنند که از ولایت و وطن خود دفاع و حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار