دبیر علمی هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری خبر داد؛

ارسال 87 مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره ادبیات پایداری

دبیر علمی هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری گفت: 87 مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره ادبیات پایداری ارسال شده که در مقایسه با سال‌های قبل از رشد قابل قبولی برخوردار است.
کد خبر: ۴۴۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ - 07March 2021

«احمد امیری‌خراسانی» دبیر علمی هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: محور اصلی هشتمین کنگره ادبیات پایداری به «نقش و کارکرد شخصیت‌های تاثیرگذار معاصر در ادبیات پایداری ایران و جهان» می‌پردازد.

وی عنوان کرد: اولین کنگره ادبیات در سال 1384 برگزار شد و تاکنون با برگزاری 7 دوره، این کنگره کار علمی و ارزشمند خود را دنبال می‌کند که ماحصل 7 دوره کنگره ادبیات پایداری، 7 نامه پایداری حاوی ده‌ها مقاله ارزشمند است که در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

دبیر علمی هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری با بیان اینکه ادبیات پایداری امروز ماموریتش این است که منابع عزت و سربلندی را از متون و آثار استخراج و نشر دهد متذکر شد: ادبیات پایداری به همه کشورها اختصاص دارد و بسیاری از کشورها متون فداکاری‌های خود را استخراج کردند و ما باید با آنها نیز آشنا باشیم.

احمدامیری‌خراسانی خاطرنشان کرد: هرکنگره با یک موضوع علمی خاص مطرح می‌شود و هشتمین کنگره سراسری «ادبیات پایداری»با محوریت «نقش و کارکرد شخصیت‌های تاثیرگذار معاصر در ادبیات پایداری ایران و جهان» برگزار خواهد شد.

‌وی با اشاره به مقالات ارسالی به دبیرخانه کنگره گفت: ‌87 مقاله به دبیرخانه هشتمین کنگره ادبیات پایداری ارسال شد که نسبت به سال‌های قبل با استقبال خیلی خوبی روبرو شد که مقاله‌ها برتر در نامه پایداری 8 به چاپ خواهد رسید.

استاد ادبیات دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه در هشتمین کنگره ادبیات پایداری 8 تا 10 مقاله قرائت خواهد شد بیان داشت: کنگره سراسری ادبیات پایداری به همت دانشگاه شهید باهنر کرمان و اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان برگزار می‌شود.

‌هشتمین کنگره ادبیات پایداری در 24 اسفند سال جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان، سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار خواهد شد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کنگره با جمعیت محدود و به صورت ویدئو کنفرانس با دانشگاه‌ها و اداره‌کل‌های حفظ آثار دفاع مقدس سراسر کشور همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار