معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع خبر داد؛

تقدیر از ۱۲ فرمانده نمونه نیروهای مسلح/ ارائه ۱۱۸۰ اثر به جشنواره سرباز جوان

امیر سرتیپ شعبانیان با اشاره به ارائه هزار و ۱۸۰ اثر به جشنواره سرباز جوان وزارت دفاع گفت: در این مراسم از ۱۲ فرمانده نمونه و خانواده معزز پنج سرباز شهید تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ - 07March 2021

تقدیر از ۱۲ فرمانده نمونه نیروهای مسلح/ ارائه ۱۱۸۰ اثر به جشنواره سرباز جوانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز نیروهای مسلح که صبح امروز (یکشنبه) در مرکز همایش امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انسانی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت کشور دارد و حضور جوانان پرشور، توانمند و تحصیل‌کرده در نیرو‌های مسلح تحت عنوان سرباز، موجب حفظ و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی و تکمیل نیاز‌های مأموریتی نیرو‌های مسلح می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود گسترش روزافزون تهدید‌ها و دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه سرباز و خدمت سربازی در کشور فراهم آورده است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقاء جایگاه سربازی دانست و گفت: تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلیل از تلاش ارزنده کارکنان وظیفه در اجرای مأموریت‌های نیرو‌های مسلح و همچنین افزایش منزلت اجتماعی خدمت وظیفه و تقویت ارتقاء جایگاه سربازی از جمله اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در ادامه با تأکید بر اینکه محیط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی‌های مسلح از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.

امیر شعبانیان با اشاره به محور‌های جشنواره جوان سرباز گفت: سرباز، دفاع، امنیت، اقتدار ملی، وظیفه‌شناسی، نظم، دین‌داری، سازندگی و تفکر بسیج از جمله محور‌های این جشنواره است.

وی افزود: در این مراسم از ۱۲ فرمانده نمونه، خانواده معزز پنج سرباز شهید و پنج رده برتر در موضوع نگهداشت و برخورد مناسب با کارکنان وظیفه تجلیل می‌شود.

امیر شعبانیان خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری جوان سرباز با فراخوان توسط وزارت دفاع و با دریافت آثار فرهنگی و هنری در ۹ رشته شعر، فیلم کوتاه، خوش‌نویسی، نقاشی خط، کاریکاتور، خاطره‌نویسی، دلنوشته، کتابخوانی و مقاله‌نویسی با محوریت ۱۴ موضوع برگزار شد و از بین هزار و ۱۸۰ اثر رسیده، تعداد ۱۲۰ اثر منتخب و برگزیده از نیرو‌های مسلح پس از داوری آثار با حضور داوران برجسته و شناخته شده کشوری برگزار که در نهایت تعداد ۲۷ اثر بعنوان نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته انتخاب و از آنان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها