برگزاری نخستین جشنواره ملی تشکل‌های مردم نهاد در کردستان

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: نخستین جشنواره ملی تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۶۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 07March 2021

سردار«ذبیح الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان اظهار داشت: نخستین جشنواره ملی تشکل‌های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار «محمدتقی عصار» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت به صورت ارتباط زنده بر خط و با حضور استان‌ها برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره بیش از ۱۲ آثار از سازمان‌های مردم نهاد به اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان ارسال شده که پس از ارزیابی توسط کارشناسان هنری حوزه دفاع مقدس استان، ۳ تشکل به عنوان آثار نهایی انتخاب و معرفی شده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: در این جشنواره از ۳ تشکل مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان کردستان تجلیل و با ارائه جوایزی از آنان تقدیر شد.

سردار مالکی خاطرنشان کرد: این مراسم به صورت زنده و برخط در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان برگزار و از تشکل نورالشهدا با مدیریت حسین حاجیان، تشکل پیشمرگان مسلمان کُرد بامدیریت کوهستان عبدالحکیمی و تشکل رسانه ای افق با مدیریت یاسین شریعتی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار