نماینده ولی فقیه در مازندران:

برگزاری یادواره شهدا نقشه راهی است تا راه حق را بشناسیم

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: برگزاری یادواره شهدا نقشه راهی است تا راه حق را بشناسیم و با پیروی از ولایت فقیه راه امام و شهدا را ادامه دهیم.
کد خبر: ۴۴۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹ - 07March 2021

برگزاری یادواره شهدا نقشه راهی است تا راه حق را بشناسیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» ویژه نکوداشت ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان مازندران و هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در سالن غدیر سپاه کربلا با بیان اینکه وعده خدا حق است و خداوند وعده پیروزی را برای جبهه حق قرار داد، اظهار داشت: همان‌گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی بر قاعده‌هایی که خداوند تعیین کرده، عمل کردیم و پیروز شدیم  اکنون نیز می‌توانیم همیشه پیروز میدان مبارزه با جبهه کفر باشیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه ما پیامبران و امامان را با چشم ندیدیم اما علاقه‌مند و عاشق آنان هستیم، گفت: امروز نسل سوم، چهارم و پنجم نیز شهدا را ندیدند، اما آثار و برکات آنان را در جامعه دیدند. شهدا هم به زندگی علاقه داشتند، اما دنیا و زندگی را فدای آخرت کردند.

وی گفت: حواس‌مان باشد جهت‌گیری تبلیغات ما در راستای پررنگ کردن فرهنگ مادی و کم رنگ کردن ارزش‌های دینی نباشد؛ هر دو باشد، اما اولویت مسائل آخرت باشد.

امام جمعه ساری بیان کرد: برگزاری اینگونه همایش‌ها و یادواره شهدا نقشه راهی است تا راه حق را بشناسیم و با پیروی از ولایت فقیه راه امام و شهدا را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همان‌گونه که در پیروزی انقلاب اسلامی بر قاعده‌هایی که خداوند تعیین کرده، عمل کردیم و پیروز شدیم  اکنون نیز می‌توانیم همیشه پیروز میدان مبارزه با جبهه کفر باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه راه شهدا راه حق است و باید با اخلاص پای کار نظام و انقلاب باشیم و اهداف شهدا را فراموش نکنیم‌، گفت: همه باید قدردان شهدا باشیم و راه آن‌ها برایمان درس و الگو باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها