مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

امروز در هر سنگری باید آرمان و اهداف شهدا را مدنظر قرار دهیم

«سمیه قاسمی طوسی» گفت: امروز در هر سنگری باید آرمان و اهداف شهدا را مدنظر قرار دهیم، خدمت صادقانه و بی‌منت را برای مردم داشته باشیم و رشادت‌ها و جان فشانی‌های آنان را قدر بدانیم.
کد خبر: ۴۴۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 07March 2021

امروز در هر سنگری باید آرمان و اهداف شهدا را مدنظر قرار دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران پیش از ظهر امروز در نخستین یادواره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» ویژه نکوداشت ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان مازندران و هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با بیان اینکه مراسم نکوداشت در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: شیر زنان مازندران در عرصه و برهه‌های مختلف حماسه‌ای تاریخ ساز خلق کردند و کنار رزمندگان گوش به فرمان فرامین رهبر بودند و از لحاظ روحی پشت همسران‌شان بودند.

طوسی افزود: زنان شهید ما آلاله‌های خط شکنی هستند که با شجاعت و ایثار از نهال نوپای انقلاب دفاع کردند تا به درستی به ثمر بنشیند و در قسمت‌های مختلف مناطق جنگی مانند بیمارستان‌های صحرایی حضوری موثر داشتند.

وی گفت: برگزاری این همایش انتقال پیام شهدا و جانفشانی‌های آنان به نسل جدید که هویت‌ساز جامعه ما هستند، بوده تا بدانند این بزرگمردان تاریخ چه کردند.

این مسئول تصریح کرد: امروز در هر سنگری باید آرمان و اهداف شهدا را مدنظر قرار دهیم، خدمت صادقانه و بی‌منت را برای مردم داشته باشیم و رشادت‌ها و جان فشانی‌های آنان را قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: قطعا با برگزاری این همایش‌ها پیام شهدا به نوجوانان و جوانان منتقل و با ترویج درست فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، شاهد برکات موثر در جامعه می‌شود.

در این مراسم ضمن تجلیل از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان، از شناسنامه زنان شهید رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار