در راستای مهارت‌آموزی سربازان وظیفه ارتش انجام شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان تربیت بدنی ارتش و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران

تفاهم‌نامه عملیاتی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ارتش بین سازمان تربیت بدنی ارتش و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران منعقد شد.
کد خبر: ۴۴۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 07March 2021

به گزارش اجتماعی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه عملیاتی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ارتش بین سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای ارتقای سطح مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی کارکنان وظیفه در امور وابسته به ورزش، بین سازمان تربیت بدنی ارتش و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش منعقد شد.

طبق این تفاهم‌نامه، اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران متعهد شد که علاوه بر همکاری در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های مهارت‌آموزی با سازمان تربیت بدنی ارتش، از مدرسین داخلی ارتش برای اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی استفاده کند و همچنین برای کارکنان وظیفه شرکت‌کننده در کلاس‌های مرتبط با مهارت‌آموزی ورزشی کارکنان وظیفه ارتش به‌صورت رایگان گواهی‌نامه صادر کند.

سازمان تربیت بدنی ارتش نیز متعهد شد، مکان‌های آموزشی مورد نیاز برای اجرای دستورالعمل مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را فراهم کند و علاوه بر اعزام اساتید و مدرسین نظامی مورد تایید اداره‌کل ورزش ورزش و جوانان استان تهران، سربازان واجد شرایط را به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی کند.

آموزش مهارت‌ها و مشاغلی که به‌صورت غیرمستقیم با حوزه ورزش مرتبط است و از بازار کار مناسبی برخوردارند.

این مهارت‌ها شامل نگهداری از فضا‌های ورزشی، طراحی، ساخت، تعمیرات و نگهداری از تجهیزات ورزشی، آموزش دوره‌های جدول‌نویسی و آشنایی با برنامه‌نویسی ورزشی، بازاریابی ورزشی، مدیریت استخرداری، پانسیون اسب، خبرنگاری ورزشی، آموزش و نگهداری زمین تنیس خاکی، تعمیرات و تأسیسات استخر، آموزش و نگهداری زمین چمن، آموزش نگهداری آب استخر، تعمیرات دوچرخه، تعمیرات لوازم بدنسازی، غواصی، نجات غریق و تیراندازی می‌شود.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها