اختتامیه دومین جشنواره «ابوذر» در مازندران برگزار شد

در آئینی که پیش از ظهر امروز در سالن سینما کانون ساری برگزار شد، از منتخبین دومین جشنواره «ابوذر» در استان مازندران تجلیل یعمل آمد.
کد خبر: ۴۴۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 07March 2021

اختتامیه دومین جشنواره «ابوذر» در مازندران برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین اختتامیه دومین جشنواره تولیدات رسانه‌ای «ابوذر» پیش از ظهر امروز با حضور سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه و جمعی از فعالین رسانه استان در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم از ۳۶ برگزیده این دوره از جشنواره با اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

به گفته «عبدالمهدی حق‌شناس» تعداد ۶۳۶ اثر از خبرنگاران استان در بخش‌های مختلف به دبیرخانه استانی ارسال شد و طی ۳ مرحله داوری ۳۶ اثر به عنوان برگزیده امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این جشنواره از «حدیثه صالحی» مدیر خبرگزاری دفاع مقدس در مازندران نیز که در بخش یادداشت مقام اول را کسب کرد با اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار