معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

تخصیص بودجه ۴۶۰۰ میلیاردی از سوی دولت برای ساخت مسکن نیازمندان

امید گفت: با همکاری نهادهای عمومی و دولت بودجه‌ای معادل چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد تخصیص یافته است.
کد خبر: ۴۴۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۸ - 08March 2021

بودجه ۴۶۰۰ میلیاردی دولت برای ساعت مسکن نیازمندان/ بیمه ۱/۵ میلیون مددجو کمیته امداد«محمد امید» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه دولت از ردیف بودجه مربوط به اشتغال روستائیان، اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیاردی را به مجموعه کمیته امداد تخصیص داده است، اظهار داشت: کمیته امداد بهترین عملکرد را در زمینه اشتغال‌‌زایی و خودکفایی در مقایسه با سایر دستگاه‌های دولتی داشته است.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال مددجویان نظارت و پیگیری مستمر انجام می‌دهد و با رصد مداوم، مددجویان خود را تا مرحله خودکفایی حمایت و کمک می‌کند.

امید خاطرنشان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ سهم خوبی برای مستمری مددجویان کمیته امداد لحاظ شده است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری درباره بیمه روستائیان گفت: در سال آینده با دریافت فهرست واجدین شرایط کمیته امداد یک و نیم میلیون نفر از روستائیان بیمه اجتماعی رایگان می‌شوند.

وی در خصوص ساخت مسکن برای روستائیان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد: با همکاری نهادهای عمومی و دولت، بودجه‌ای معادل چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای خانه‌سازی مددجویان تخصیص می‌دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار