سرپرست معاونت فرهنگی بنیاد شهید بوشهر خبر داد؛

برگزاری کنگره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» در بوشهر

«اصغر جمع‌آوری» گفت: کنگره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» در راستای تجلیل از مقام 17 هزار شهید، آزاده و جانباز زن کشور امروز در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 08March 2021

برگزاری کنگره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» در بوشهر«اصغر جمع‌آوری» سرپرست معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: به مناسبت «22 اسفند» به ‌عنوان روز بزرگداشت شهدا برنامه‌های ارزشمندی برگزاری می‌شود که برگزاری کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» از مهمترین این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه این کنگره به منظور تجلیل از مقام  17 هزار شهید، آزاده و جانباز زن کشور و در راستای گرامیداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های این زنان در دوران قبل از انقلاب، در زمان انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از جنگ برگزار خواهد شد گفت: سهم استان بوشهر از این خودگذشتگی ها 22 زن شهید، 19 زن جانباز و 41 زن ایثارگر است.

جمع‌آوری خاطرنشان کرد: مجموعه برنامه‌های استانی کنگره از هشتم بهمن‌ همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا آغاز و تا به امروز در همه استان‌ها در کل کشور مجموعه برنامه‌هایی برای بزرگداشت زنان شهید، جانباز و آزاده اجرا شده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: مراسم بزرگداشت زنان شهید، آزاده و جانباز استان بوشهر در راستای برگزاری این کنگره امروز 18 اسفند ساعت 10:30 الی 11:30 در سالن استانداری بوشهر با حضور آیت‌الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و «گراوند» استاندار به صورت وبینار به آدرس Bonyad_shahid_boushehr/live برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کنگره ملی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» روز سه‌شنبه 19 اسفند در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و هم‌زمان در سالن‌های آمفی‌تئاتر استانداری‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها