معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای:

55 تقریظ رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس تاکنون رونمایی شده است

«ایمان عطارزاده» گفت: تاکنون 55 تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب‌های دفاع مقدس از سوی این معاونت رونمایی و منتشر شده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ - 08March 2021

55 تقریظ رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس تاکنون رونمایی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «ایمان عطارزاده» معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در مراسم دهمین پاسداشت جهاد و مقاومت که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد اظهار داشت: در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط مؤسسه پژوهشی فرهنگی دفتر نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «عصرهای کریسکان» خاطرات امیر سعیدزاده به قلم کیانوش گلزار راغب رونمایی می‌شود.

وی عنوان کرد: این کتاب دهمین کتابی است که افتخار تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی را پیدا کرده است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون 55 تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب‌های دفاع مقدس از سوی این معاونت رونمایی و منتشر شده گفت: در این کتاب پایداری مردمان دیار مجاهدت‌های خاموش برای دفاع از انقلاب و حفظ آرما‌‌نهای انقلاب بیان شده است.

معاون هماهنگی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای خاطر‌نشان کرد: این کتاب روایتی از دلدادگی مردمانی است که در اوایل انقلاب در دو جبهه داخلی و خارجی به دفاع از کشور پرداختند و امروز گرامی داشت وفاداری آنان به جمهوری اسلامی ایران در تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب به بار نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار