مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان خبر داد؛

برگزاری اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در سمنان

سرهنگ «محمدحسن سلامی» گفت: اردوی مجازی راهیان نور ویژه 10 هزار دانش آموز استان سمنان برای ایام پایان سال برنامه‌ریزی شد.
کد خبر: ۴۴۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ - 08March 2021

برگزاری اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی در سمنانسرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان، پیرامون برگزاری اردوی راهیان دانش آموزی اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و اهمیت برگزاری اردوی راهیان نور، این برنامه ارزشمند معنوی، امسال به شیوه مجازی و با استفاده از بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی گفت: باتوجه به اهمیت اردوی راهیان نور و اثر تربیتی آن بر روی دانش آموزان در بعد معنوی، 10 هزار نفر از دانش آموزان استان در روزهای 18 و 19 اسفند سال جاری در برنامه متمرکز غیرحضوری از طریق شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) در اردوی فرهنگی راهیان نور شرکت خواهند داشت.

سلامی با بیان این که افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان خواهد بود، افزود: روایتگری، نماهنگ، سرود آنلاین، اجرای نمایش، نقالی دفاع مقدس برخی از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده در اردوی مجازی راهیان نور امسال است که در دو روز ویژه دختران و پسران پایه‌های نهم، دهم و یازدهم در اپلیکشن‌های شاد، روبیکا و ایتا برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان ادامه داد: شیوع ویروس کرونا علاوه بر تهدیدها و مشکلاتی که بوجود آمده فرصت‌های بزرگی را برای ما فراهم کرد تا در هر شرایطی بتوانیم حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام و انقلاب باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به شرایط موجود در سال جاری اردوهای راهیان نور گسترده‌تر از سال‌های گذشته و با حضور تعداد کثیری از دانش آموزان برگزار خواهد شد.

سلامی گفت: این اردو مجازی با همکاری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار