فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد؛

ورود قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه کربلا به مسائل تربیتی و فرهنگی/ ۴۱ پروژه در شهر‌های استان مازندران اجرا شد

سردار «سیاوش مسلمی» با عنوان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تلاش دارد بیشترین پروژه را با کمترین اعتبار در نقاط محروم تحویل مردم دهد، گفت: این قرارگاه به مسائل تربیتی، آموزشی و فرهنگی نیز ورود پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ - 08March 2021

ورود قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه کربلا به مسائل تربیتی و فرهنگی/ اجرای ۴۱ پروژه در شهر‌های استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم افتتاح هفت پروژه محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا در روستای کردمیر بخش چهاردانگه اظهار داشت: در اجرای این پروژه‌ها مردم  در میدان بودند و کار را انجام دادند و این دغدغه و حضور مردم خیلی ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از افتخارات سپاه این است که در خدمت مردم است، گفت: در مشکلاتی از قبیل زمین‌لرزه، سیل و ... که مردم دچار مشکل شدند سپاه برای رفع مشکل حضور می‌یابد چرا که هر چه داریم از مردم هستند.

سردار مسلمی با بیان ایتکه برخی مسئولین ادعای خدمتگزاری به مردم را دارند، اما در عمل چنین اتفاقی نمی‌افتد، افزود: اگر ما مسئولین خدمتگزار مردم هستیم زندگی ما هم باید مثل مردم باشد و روش و منش انبیا و اولیا را پیش بگیریم که همه کارهای‌شان عین مردم بود و ما باید رسم خدمتگزاری به مردم را بجا بیاوریم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان ایینکه مردم علیرغم مشکلات و گرفتاری‌هایی که امروز دچار آن هستند همواره پای این نظام بوده و هستند به افتتاح چندین پروژه در روستا‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها باعث خوشحالی مردم شد و از خوشحالی آن‌ها ما هم خوشحال هستیم.

وی با عنوان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تلاش دارد بیشترین پروژه را با کمترین اعتبار در نقاط محروم تحویل مردم دهد، افزود: در این قرارگاه با حضور علما مسائل تربیتی، آموزشی و فرهنگی هم در حال پیگیری است و این خیلی با ارزش است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه از سال ۹۶ تا ۹۷ حدود ۲۰ پروژه توسط این قرارگاه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال تحویل مردم شد، افزود: عمده آن احداث جاده در دست دسترسی، احداث جاده بین مزارع، پل، آب شرب، آب کشاورزی، خط لوله انتقال آب، لایه‌روبی و لایه‌کنی قنات، ساخت خانه عالم و ترمیم و تکمیل مساجد است.

 سردار مسلمی با بیان اینکه در سال ۹۸ و ۹۹ از مجموع ۴۱ پروژه در شهر‌های مختلف و در بخش پشتکوه دودانگه حدود ۲۴ پروژه به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است و بقیه پروژه‌ها هم در حال انجام است، گفت: در مجموع برای کل پروژه‌ها در این دو سال در این بخش چیزی در حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها