مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر:

زنان شهیده و مجاهد به خوبی روایت و به تصویر کشیده نشدند

«مریم آذرشب» با تأکید بر اینکه شیرزنان شهیده و مجاهد به خوبی روایت و به تصویر کشیده نشدند گفت: امثال شهید «آوینی»ها باید به میدان بیایند تا حماسه‌هایشان را نشان دهند.
کد خبر: ۴۴۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 08March 2021

زنان شهید و مجاهد به خوبی روایت و به تصویر کشیده نشدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «مریم آذرشب» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر امروز در کنگره استانی «لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز» که در راستای تجلیل از مقام 17 هزار شهید، آزاده و جانباز زن کشور برگزار شد، اظهار داشت: مادران شهید شیرین زنانی بودند که ارزشمندترین دارایی دنیوی خود را با یگانه معبود خود معامله کردند.

وی با بیان اینکه مادران شهدا سودمندترین معامله تاریخ را انجام دادند گفت: آنها شیره جان شیرین خود را بخشیدند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اینکه مادران شیرین‌تر از جان خود را زینب وار با صبر و شکیبایی در طبق اخلاص گذاشتند خاطرنشان کرد: امثال شهید «آوینی»ها باید به میدان بیایند تا حماسه‌هایشان را نشان دهند.

آذرشب با تأکید بر اینکه شیرزنان شهیده و مجاهد به خوبی روایت و به تصویر کشیده نشدند افزود: مادران شهدا، زنان ایثارگر و جانبار مدال افتخار بر تعصب و غرور ملی جامعه هستند.

وی ضمن بیان اینکه بدون شک بر ما لازم است رسالت و روایت گری این شیرزنان وطن دوست با افکار و اندیشه‌های مسئولانه‌شان را به زیبایی ادا کنیم تصریح کرد: باید از زنان خود سد مستحکمی بسازیم که هیچ دشمنی نتواند بی هویتمان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار