فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران:

تولید انواع هواپیما، پهپاد و مهمات هوشمند نشانه اقتدار «نهاجا» است

امیر سرتیپ نصیرزاده تولید انواع هواپیما، پهپاد و مهمات هوشمند را نشانه اقتدار نیروی هوایی ارتش دانست و گفت: نهاجا مأموریت‌های خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد.
کد خبر: ۴۴۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ - 08March 2021

ساخت هواپیما، نشانه اقتدار ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر خلبان شهید «بیرجند بیک‌محمدی» در ستاد فرماندهی نهاجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی هرچه دارد از خون پاک شهداست و جوانان ما امروز به این شهدا نیاز دارند.

وی گفت: شهید بیک‌محمدی الگوی بسیار خوبی برای جوانان کشور، رزمندگان، خلبانان و کارکنان جوان نیروی هوایی ارتش است که در دوران دفاع مقدس با سن کم رشادت‌های بسیاری آفریدند.

فرمانده نهاجا با بیان اینکه شهید بیک‌محمدی در دوران هشت سال دفاع مقدس از نظام، آب و خاک کشور و مردم ایران اسلامی به مانند دیگر همرزمان خود دفاع کرد، افزود: او الگوی بسیار خوبی برای همه جوانان است و باید راهی را که شهدایی چون او آغاز کردند، به بهترین شکل ادامه دهیم.

امیر نصیرزاده همچنین به مجاهدت کارکنان نیروی هوایی ارتش اشاره و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته تحریم بوده، ولی در این مدت هر زمانی که مأموریتی به نیروی هوایی ارتش واگذار شده، به بهترین شکلی آن را انجام داده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به ساخت هواپیماهای باسرنشین و بدون سرنشین و انواع مهمات هوشمند به دست متخصصان توانمند این نیرو گفت: این نشانه اقتدار کامل ما است که علاوه بر آن، وسایل پیچیده را به‌صورت عملیاتی نگه می‌داریم و در این راه با اقتدار پیش می‌رویم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار