استاندار خوزستان:

قدرت بین‌المللی امروز کشورمان محصول فرهنگ دفاع مقدس است

«قاسم سلیمانی دشتکی» گفت: امروزه هر آنچه اقتدار، صلابت و قدرت بین‌المللی داریم ماحصل همان تفکر و فرهنگ دوران دفاع مقدس است که به ما به ارث رسیده است.
کد خبر: ۴۴۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 08March 2021

صلابت و قدرت بین المللی امروز ما محصول همان تفکر و فرهنگ دوران دفاع مقدس است«قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، خوزستان را پایتخت جهاد، ایثار و مقاومت دانست و اظهار داشت: اگر دفاع مقدس نبود معلوم نمی‌شد چه سرنوشتی در انتظار کشور پیش رو بود.

وی افزود: تا قرن‌ها باید به نسل‌های متمادی، ایثار و جهاد مردم خوزستان را انتقال بدهیم و به جوانان بگوییم که خیلی از کشورها و ابرقدرت ها به واسطه صدام بعثی قصد داشتند که در عرض تنها چند روز حاکمیت ایران اسلامی را منحل کنند اما سلاح «الله اکبر» نگذاشت که این فاجعه رخ بدهد.

سلیمانی گفت: رسانه ها باید دوران دفاع مقدس را به خوبی تشریح کنند و به این مقوله بپردازند که اگر تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه و مجاهدت جوانان این کشور نبود، شرایطی بحرانی همچون افغانستان یا عراق را باید تجربه می‌کردیم.

استاندار خوزستان متذکر شد: انقلاب جوان ما بارها در آستانه یک فروپاشی و گسست شدید بود اما اتحاد مردم در دفاع از میهن باعث انسجام و حفظ حاکمیت کشور شد و امروزه هر آنچه اقتدار، صلابت و قدرت بین‌المللی داریم ماحصل همان تفکر و فرهنگ دوران دفاع مقدس است که به ما به ارث رسیده است.

وی گفت: موزه های دفاع مقدس باید به بهترین شکل ممکن ساخته شوند تا در این مراکز، اسناد و محتوای ارزشمند دوران دفاع مقدس برای همیشه تاریخ ماندگار شوند چرا که ما در خیلی از جنگ‌ها بخشی از خاک کشور عزیزمان را از دست دادیم جز در دوران دفاع مقدس که یک وجب هم از خاک مقدس میهن‌مان به دست اهریمن نیفتاد و این اتفاق کمی نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها